[pic] [pic] [pic] [pic] “All Day I Dream About Sports” [pic] [pic] [pic] Mediul demografic prezintă un interes deosebit în activitatea companiei, întrucât este compus din oameni, iar oamenii formează piaţa. În evaluarea demografică a pieţei ţintă trebuie avute în vedere: • Mărimea populaţiei şi tendinţele sale Adidas se adresează unor pieţe cu un potenţial extraordinar, mai ales în urma fenomenelor integraţioniste, astfel, Uniunea Europeană cu o populaţie de peste 370 de milioane de locuitori la care se adaugă cele long hundred de milioane de locuitori ai Europei de Est, formează o piată potenţială ce depăşeşte piaţa NAFTA ( Asociaţia Nord-Americană a Liberului Schimb) cu 370 milioane locuitori şi a Japoniei cu 128 de milioane de locuitori. [pic] Trecut În 1918, când Adi Dassler a demarat producţia de încălţăminte lark pentru alergare şi footbal, piaţa ţintă o constuia populaţia de 10.000 de locuitori a oraşului Herzogenaurach.
O dată cu creşterea vânzărilor piaţa se extinsese în 1928 la nivel pan-european iar în 1932 Adidas pătrunsese deja pe piaţa americană. Astfel, în perioada interbelică, populaţia Terrei atinsese deja al doilea miliard de locuitori în 1927, al treilea în 1960, al patrulea în 1974 şi al cincilea în 1987[1] – constându-se totuşi o reducere progresivă a duratei de timp în care populaţia mondială a adăugat încă un miliard de locuitori. Această explozie demografică (cu perioade de recesiune datorate pierderilor de război) a creat condiţiile propice dezvoltării la nivel...If you want to get a full essay, order it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment